ACTIE:
15% Korting op Dimehouse & Risa Home producten

⭐⭐⭐⭐⭐ 4,3 uit 14.200+ beoordelingen

Bestellen

Je bent slechts een paar klikken verwijderd van het transformeren van je woonruimte met onze prachtige meubels.
Heb je vragen over bestellen? Bekijk de veelgestelde vragen, of neem contact op met onze klantenservice.

Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

De levertijden zijn te vinden bij elk product op de productpagina. Wij doen ons best om de producten zo snel mogelijk bij jou te leveren.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Heb je je favoriete product(en) gevonden? Superleuk! Je plaatst je bestelling gemakkelijk op de website. Doe het product/de producten in de winkelwagen. Vanaf hier kan je verdergaan met winkelen of naar het afrekenen gaan door op 'Bekijk winkelwagen' te klikken. Nu bevind jij je in jouw winkelwagen. Vanuit hier kan je de bestelling afrekenen door op 'Doorgaan naar afrekenen' te klikken. 

Nu kom je terecht op de bestelpagina. Je kunt ervoor kiezen om een account aan te maken zodat je gegevens bewaard blijven voor de volgende keer. Het aanmaken van een account is niet verplicht, je kan ook doorgaan als gast. Vul de gegevens in en kies jouw verzend- en betaalmethode. Beschik je over een kortingscode? Vergeet deze dan niet in te vullen bij het vakje 'Kortingscode'. 

Als laatste is het belangrijk om de bestelling nogmaals te controleren. Zo weet je zeker dat alles klopt! Na de controle is het mogelijk om een opmerking te plaatsen en om je te abonneren op de nieuwsbrief. Zo blijf je altijd op de hoogte van spectaculaire acties en nieuwe collecties! 

Klik op 'Ga naar betalen' en je wordt doorgestuurd naar de door jou gekozen betaalmethode. Hier kun je afrekenen.

Gefeliciteerd! Je bestelling is geplaatst! Je bestelling wordt gratis verzonden naar het gewenste adres! Veel plezier met je aankoop gewenst!

Hoe wijzig/annuleer ik mijn bestelling?

Het is in sommige gevallen mogelijk om je bestelling te wijzigingen. Dit is afhankelijk of de bestelling al verwerkt is richting ons magazijn. Als het al gepickt is, dan zit het in het verzendproces. Is dit nog niet het geval, dan kunnen we de bestelling in veel gevallen nog wijzigen.

Stuur ons een mail via klantenservice@dimehouse.nl met daarin je ordernummer en de wijziging zodat wij dit kunnen doorvoeren.

Mijn product is niet op voorraad, wat nu?

Staat het product niet meer op voorraad, maar is deze nog wel zichtbaar op onze webshop? Dan komt het product waarschijnlijk terug. Hoe lang dit duurt verschilt per product.

Indien de producten richting Nederland vervoerd worden (vaak per schip vanuit India en/of China), kunnen wij een levertijd inschatten. Deze levertijd wordt dan zichtbaar op de productpagina. Let op: er kunnen buiten onze macht om onvoorziene omstandigheden zijn waardoor de levertijd verlengd wordt. Denk aan de uitzonderlijke situatie in het Suezkanaal in 2021.

Indien een product niet meer in onze webshop staat, dan komt het product ook niet meer terug. Heb jij vragen over een gemist product? Dan kan je altijd contact met ons opnemen.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je pakket kan worden geleverd door één van onze vervoerders. Dit kan bijvoorbeeld PostNL, DHL, Dynalogic of DPD zijn. Welke vervoerder jouw bestelling gaat leveren is afhankelijk van de grootte van het pakket.

Je ontvangt op de avond van verzending een verzendbevestiging dat je pakket is verzonden met daarin een track & trace code waarmee je de zending kunt volgen. Let op: deze tracking wordt actief zodra de vervoerder jouw pakket heeft gescand op het depot. In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk dat er een aantal dagen vertraging zit tussen ontvangt van de track & trace code, en het actief worden van de tracking.