⭐⭐⭐⭐⭐ 4,3 uit 14.200+ beoordelingen

Eettafel Amelia Dimehouse Eiken LxBxH 268x108x11 Acaciahout Sfeerfoto schuin vooraanzicht

Neem contact op

Of bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen.

Veelgestelde vragen

Levertijd

Wat is de levertijd van producten?

De levertijd van producten staat op de productpagina. Deze levertijden worden dynamisch bijgewerkt. Zodra de levertijd kleiner wordt, zal deze levertijd automatisch bijgewerkt worden.

Wie vervoert de bestellingen?

Je pakket kan worden geleverd door PostNL, DHL of DPD. Door wie specifiek, dat is onder andere afhankelijk van de grootte van het pakket.

Je ontvangt op de avond van verzending een bevestiging dat je pakket is verzonden en je ontvangt een track&trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Levering door externe partners.

In onze webshop worden ook producten verkocht van partners. Deze producten worden bezorgd door de externe leverancier.

Wanneer ontvang ik een Track&Trace code?

De track & trace code wordt aangemaakt op het moment dat onze mannen en vrouwen in het magazijn aan de slag gaan met jouw bestelling. Dezelfde avond ontvang jij een e-mail met de track & trace code waarop je de zending kan volgen. In principe is dit altijd op de avond voor de dag van levering. 

De tracking code ontvang je tussen 19.00 en 23.00 uur. Werkt je code nog niet? Wij adviseren om je tracking code de volgende ochtend te controleren, omdat de koerier eerst je pakket moet scannen. Werkt de T&T dan nog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice!

Moet ik de hele dag thuisblijven voor levering?

Voor producten met kleine afmetingen zoals stoelen en lampen ontvang je van ons een track & trace code. Met deze code kan je inschatten wanneer je jouw pakket ongeveer kan verwachten. De koerier geeft jou een tijdsvak waarin zij verwachten langs te komen. 

Voor producten met grote afmetingen zoals banken, kasten en fauteuils is (meestal) een langere levertijd nodig. We nemen contact op of sturen je informatie over de levering.

Wanneer ontvang ik een Track&Trace code?

Heb je de volgende ochtend geen mail ontvangen? Controleer dan of je je e-mailadres juist hebt ingevuld. Klopt dit, maar heb je nog geen mail? Dan is je bestelling waarschijnlijk nog niet verzonden en zal de code later in je mail verschijnen! Wil je het toch even checken? Dan kan je altijd via één van onze contactopties je vraag stellen. Dan kijken wij het voor je na!

Stuur een bericht